Jyväskylä med Jolot part 2

19.7.14

//Tästä tulikin superpitkä, sori guys. :D Hatunnosto sille, joka pääsee loppuun asti !//

Tiistaina heräiltyämme hotellista päätimme lähteä Pandan tehtaanmyymälään vierailemaan ja ostelemaan karkkeja. Kävelimme autollemme Puistokatua pitkin, ja se olikin melkoisen upea. Tykkäsin !

Käväisimme ensin Marinan pihalla ja haimme hänen kaverinsa, ja siitä lähdimme kohti Pandaa. Siellä olikin porukkaa, ja hyvät alennusmyynnit !

Pandan tehtaanmyymälässä myllättyämme lähdimme Lidlin kautta hotellille viemään tavaramme, jonka jälkeen lähdimme kiertämään Jyväskylän keskustaa. Ensin kuitenkin kävelimme Harjulle, ja Näkötorni sekä Harjun portaat tulivat tutuiksi. Portaat olivat kyllä kauniit, kuten myös pieni suihkulähde niiden juurella.

Siis tää on vaan niiiin upee kuva Heidistä !

Kävelimme Kirkkopuiston läpi keskustaan shoppailemaan ja kiertelemään. Meillä kaikilla oli kiljuva nälkä, joten päätimme mennä Pizzalle. Marina vei meidät Valkeaan Ruusuun, ja otimme kaikki pizzat. Itse söin hieman yli puolet omastani, ja olin aivan täynnä. Hyvää oli !

Pizzojen sekä kiertelyn jälkeen päätimme mennä vähäksi aikaa lagailemaan hotellihuoneeseemme. Upean kuvankin nappasimme, näin poikki olimme oikeasti. :D

Sieltä matka jatkui kohti mäkihyppytorneja, joissa meikäläisen jalat menivät paniikkikramppiin ja sattuivat sitten loppuillan. Mulla on hirveä korkeenpaikankammo, ja mä oikeesti olin pienessä paniikissa, kun käveltiin rappusia ylös tuonne. Edelleen jalat on kipeinä, kylmägeeli auttaa ! Alussa tuolla alkoi sadekuuro, ja oltiinkin sitten läpimärkiä tuolla. Hyviä kuviakin tuli nappastua siitä, mut emmä viitti niitä julkasta, kun noi Jolot ei ehkä tykkäis...

Saatiin viel ilmaset Red Bullitkin !

Torneilta lähdettiin kiertelemään Jyväskylää, ja loppujen lopuks päädyttiin taas rantaan. Sieltä löytykin jokilaiva, joka soitti J. Karjalaista varmaan koko illan. Istuskeltiin rannalla, ja nautittiin seurasta ja maisemista. Ihana päivä. Kamala pelästyttäjä-sorsa.

Seuraavana päivänä meillä olikin lähtö, ja meikäläinen valvo semmoset rapiat 35 tuntia... Sanotaan näin, että vatsa on ihana. Lagailupäiväks se sitten menikin. Kaikki suht hyvin nyt. :)

Näitä reissukuvia katsellessani tulin jotenkin todella onnelliseksi ja iloiseksi, näitä tämmösiä roadtripejä pitäis tehä lisää ! Meillä onkin jo muutama kohde listalla Jolojen kanssa, jonne tahtoisimme lähteä, joten ehkä syyskuussa taas tulee tilaisuus. Tai sitä ennen, saa nähdä ! :)