Kesäyötä ja pientä roadtripiä

11.7.14

Terve hemmot ! Arvatkaapas mitä ? Mulla alko nyt viiden päivän miniloma, jota oonkin odotellut kuin kuuta nousevaa ! Ja miten paremmin sen pystykään alottaa, kun Lohjan Rantajameilla tanssien Kaija Koon sekä Cheekin tahtiin. Niistä tulee lisää ihan erillisessä postauksessa.

Mulla on jäänyt muutamat kuvat alkuviikolta, joita en oo jakanut teidän kanssa, niin päätin nyt sitten tulla ne jakamaan ! Näistä ei oo mikään muokattu, kaikki ihan au naturel. Koska laiskistuin noiden muokkaamisessa (hyvin menee :D). Käväistiin maanantaina mun töiden jälkeen Emin kanssa lenkillä, ja päätettiin käppäillä ihan tuolle sillalle asti. Oli todella upeet näkymät, ja kuun valo heijastu tohon veteen. Niin upeeta, toivon mukaan näiden kuvien välityksellä se fiilis välittyy teillekin sinne.















Keskiviikkona mun lyhyen työpäivän jälkeen päätettiin sitten lähteä pienelle roadtripille Emin kanssa, ja päädyttiin ensin Espooseen ja sieltä sitten Vihtiin. Jossakin Vihdin ja Lohjan rajamailla oli tämmönen paikka kuin Hiidenportti, ja tuolla oli upeet maisemat ! Oli pakko pysähtyä ja kuvata. :D









(Tiiän, hyi mikä juurikasvu. Kirosin just äipälle tota myös.. :D)

Lohjan puolelle saapuessamme bongasimme Suittilan uimarannan, joka kyllä oli niin pieni ja kämäinen ja itikat kyllä pisteli kiitettävästi meitä. Mut tulipahan käytyä, ja ihan kivoja kuvia otettua.







Viis seuraavaa päivää mä aion ottaa hyvin rennosti ! Tällä viikolla oli tarkotus mennä Turkuun visiitille, mutta rahatilanne ei tällä hetkellä anna periksi plus muuta settiä, joten jäänkin sitten Lohjalle. Onneks on tän kuun lopussa vielä seuraavat viis päivää vapaata, niin pääsee sitten silloin vierailulle kotio ! Että turkukamut hoi, jos tahotte nähä niin silloin olis tsäänssit ! Viestiä vaan mulle, ni infoon ajankohdista lisää. :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland