#kutsumua

31.8.14

Netissä pyörii tämä #kutsumua, ja mä päätin lähteä mukaan tähän ja kertoa omista kiusaamiskokemuksistani !


Itseäni on siis koko mun elämäni ajan haukuttu anorektiseksi. "Söisit joskus ees jotain" on niin hemmetin tuttu lause, jonka kuulee tyyliin ihan jokaiselta vastaantulijalta. Mä en vaan voi tälle mitään, että oon näin pieni, sillä tää on vaan geeneissä. Mä syön ku hevonen (trust me) ja mätän mitä sattuu, mutta mussa ne ei vaan näy. Odottakaas vaan kun alan odottaa lasta, kuulemma silloin alan lihoa viimeistään äidin mukaan !

Ruma. Varmaan yks tutuimmista sanoista, jonka on kuullu melkeen jokainen. Mua haukuttiin rumaksi, kun sain silmälasit. Siihen asti olin ollu söpöä ja nättiä, mutta yläasteelle tultaessa ääni muuttu kellossa. Mun itsetunto oli muutenkin nollassa, koska vihasin noita laseja, mutta mun oli pakko niitä käyttää, koska en nähnyt yhtään mitään ilman niitä. Meillä oli kiva kaveriporukka, mutta ne kääns mulle selkänsä ja alkoivat syrjiä ja haukkua noiden lasien takia. En ollu tarpeeks kaunis heidän porukkaan, ja pojatkin vaan syrji. Olin myös todella ujo, josta oli helppo vetää lisää vettä myllyyn. Tuostakin kasvettiin, ja lukio muutti kaiken positiivisempaan suuntaan. Tätä nykyään mä rakastan mun laseja, ja näytän todella hyvältä niiden kanssa ja ilman.

Oon todella huumorintajuinen ja hassu hemmo, joka heittää tyhmää läppää ties mistä aina. Jotkut kuitenkin ei sitä tajua, ja haukkuu tyhmäksi. Ei, mä en ole tyhmä, mun huumorintaju ei vaan mätsää sun kanssas. Se ei tee musta tyhmää ihmistä.


Ketään ei saa haukkua, ketään ei saa syrjiä. Itse oon kokenut molemmat ja myönnän, olen myös molempia joskus tehnyt nuorempana, kun en ymmärtänyt seurauksia, mutta lopettanut kokonaan. Stoppi kiusaamiselle, siitä ei seuraa muuta kuin pahaa mieltä !

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland