Random selitystä

5.8.14

Hengissä ollaan ! Yhdeksän päivän työputki on loppusuoralla (enää kolme päivää !!!!!!) ja mä aattelin tulla vähän höpisemään turhanpäiväsiä teille. Eipä mulla hirveesti mitään kuviakaan oo teille jakaa, kun oon tosiaan vaan ollu duunissa, enkä oo jaksanu tehä yhtään mitään tän jäätävän helteen takia.

Tosiaan tuosta helteestä, ihan kiva että on kesä ja lämmintä, mut liika on liikaa. Nimimerkillä sisälämpömittari näyttää sitä 33 astetta, tuuletin pauhaa täysillä, ikkunat ja partsin ovi avoinna, partsin lasit kaikki syrjässä ja mikään ei auta. Oon kauhen herkkä erilaisille lämpötilavaihteluille, ikinä ei oo sopiva ku aina on joko liian kuuma tai liian kylmä. Nyt tuota ekaa. :D Lisäks kun on niin paksu tää fleda, ni on vähän tukalat olotilat senkin takia (kampaaja ois superjees). Kaipaan niitä 23 asteen pikkulämpöjä, ne takaisin kiitos !

Meiän kauppaan oli ilmestyny tämmöstä, ja olihan sitä maistettava ! Silti, ei nappaa nää Skyrit yhtään, vaikka tää suklaalta hiukan maistukin. Hyi. :D

Kampaajaan viitaten, tää letti kyllä saa uutta kuosia syksyllä. Tän oon nyt päättänyt, sillä oon lopen kyllästynyt jo tähän hirveeseen tukkaan. Mun koko fiiliskin on koko ajan hirvee, kun tunnen itteni niin rumaks tässä fledassa. Uus kuosi ois tosijees siis ! Enää puuttuu suunnitelma, miten tätä tuun muuttamaan. :D

Hieman on myös surullisia uutisia saatu tän kuun/viime kuun aikana, mutta eipä niistä muuten selviä kuin ajan kanssa. Lisäks kaikennäköstä ilosta juttuakin on saatu, joten ei tää ihan synkistelyks oo menny kuitenkaan !

 Aina kun pitäis lähteä duuniin, fiilis on tää... (kuva Facebookista)

Sain vikat työvuorotkin jo, ja vähän sellaiselta näyttää, että oon kyllä ihan loppu ja kuitti tän kuun vikan viikon jälkeen. Meen muutamana päivänä suoraan koulusta töihin illaksi. Mutta kaikki raha on tahkottava vielä kun voi ! Syksyksikin oon jo hakenut töitä, toivottavasti jostakin tärppää jotain pientä.

Syksyä venatessa, näyttää jo ihan mukavalta tuo kalendääri !

Ois pakko alkaa vääntämään jotain ruokaa, mut täällä on niin kuuma, ettei oikeestaan kiinnostais. Hirveet ongelmat taas meikäläisellä. :D

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland