Network to get work-tapahtumaa ja muuta

11.10.14

Hengissä selvinneenä tästä viikosta (tosin pikkasen flunssan kera) päätin nyt tulla ilmoittelemaan tännekin jotain ittestäni.

Mulla on näemmä unohtunut postata nää mun metsälenkkikuvat Nousiaisista, joten lättäsen nyt nääkin tähän huvin ja urheilun vuoksi. Oli kiva taas samoillaa tuolla ja pohtia syntyjä syviä all by myself. Ihanan rauhallista ainakin, ja ihanan syksyiset maisemat ! Harmitti suuresti, kun kameran jätin tänne Lohjalle tuolloin.... Voi tyhmyys. :D








Alkuviikko onkin mennyt Network to get work-tapahtuman parissa kokonaan, ja kunnialla saatiin pidettyä nekin loppuun ! Mulla ainakin oli todella hauskaa ja kivaa ja mukavaa ja upeeta, ja sain taas tutustua moneen uuteen (ja vanhaankin) ihmiseen. Mieletöntä, ehdottomasti harkitsen ens vuonnakin mukanaolemista. Tai sitten meen johonkin toiseen projektiin, vi ses. Tiukasta aikataulusta huolimatta oli aika rentoa ja hauskaa touhua, ja opintopisteitä sen kun paukkuu. Vähän olis vielä tekemistä sen saralta, mutta eiköhän se tästä !

Elikkäs niille, joilla ei oo harmainta hajua, mikä tää tämmönen Network-tapahtuma on, niin se on meidän Laurean järkkäämä tapahtuma, suunnattu pääosin ekan vuoden opiskelijoille. Siellä on eri yrityksiä esittelemässä itseään ja osa pitämässä myös luentoja, joihin saa osallistua. Jotkut luennoista olivat mielenkiintoisia, ja vetivät porukkaa todella paljon, ja sitten löytyi myös näitä ääripäitäkin. Myös tokan ja vikan vuoden opiskelijat saivat osallistua, ja heitäkin näkyi siellä ihan kivasti. Nämä tapahtumat järjestettiin niin, että Leppävaaran Laureassa oli liiketalouden opiskelijoille suunnattua ohjelmaa ja Tikkurilan Laureassa oli hoitotyön opiskelijoille suunnattua ohjelmaa.




Näinpä nää päivät vaan on kuluneet ohi, eipä mun viikkoon oikeestaan muuta oo mahtunutkaan kun tota tapahtuman järkkäämistä. Vaihteeks jotakin muutakin, kuin pelkästään tunneilla istumista tai löhöämistä. :D Tässä viikonloppuna oon nähnyt myös tota miekkosta, joka mua hoivas kun olin kuumeessa (note to self: oot edelleen), ja voi olla että osat vaihtuu ens viikolla. We'll see. :D On se vaan ihanaa kun on joku, joka raahaa sulle tuplaa ja kokista, kun oot kipeenä. Marinan ja Emilian lisäks siis.



Ens viikko menee ton raportin teossa ja siitä stressaamisessa, en edelleenkään tajua, miten mä suollan 15-sivua tekstiä aiheesta innovaatioprosessi. Voi luoja.... Totaalinen hajoaminen tiedossa siis ens viikolla, yritän parhaani mukaan tuosta selvitä !

You Might Also Like

6 comments

  1. Hajotaan yhdessä!

    VastaaPoista
  2. Ihania syyskuvia <3 Todella tunnelmallisia :)

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
  3. Tosi hyvin kirjoitat blogissasi omasta elämästä ja arjesta. Ihailtavaa :) Mäkin pidän lifestyle blogia, mutta jotenki se omien päivittäisten tapahtuminen kirjoittaminen blogiin tuntuu vielä oudolta..en tiedä mistä se johtuu? :( Kauniita kuvia ja voi noita sinun suuria simmuja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle ihanasta kommentistasi, tuli niin hyvä mieli ! <3 lueskelenkin sun blogias, tykkään kyllä sun kirjotustyylistäs ihan hirveen paljon :) se voi kyllä olla välillä ehkä jokseenkin hassua kertoa päivästään, tai mulle tulee kans välillä sellanen fiilis että mitä mä oikeen kirjotan :D

      Poista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland