Liebster award

5.11.14

Näin tämmösen pienehkön haasteen ihanan Emilian blogissa, ja hän käski tekemään tämän jos tykkää. Ja kyllähän mulle aina haasteet kelpaa ! ;) En kyllä haasta ketään myöskään, mutta näitä vaan on niin kiva aina tehdä. Ihan omaksi iloksikin !

Elikkäs haastetehtävän ideana on kirjoittaa 11 faktaa itsestään. Toivon mukaan kukaan ei näiden paljastusten jälkeen häippäse ja jätä tätä blogia, oon oikeesti tosi kummallinen tapaus. :D Mut anyway, let's begin !


1. Oon alunperin kotoisin tuppukylästä nimeltä Nousiainen. Kukaan ei täälläpäin tiedä missä sellainen kyläpahanen sijaitsee (ylläri), niin kerron aina olevani Turusta. Sen yleensä ihmiset sentään tietää. :D Pikkukylän kasvatti meikäläinen siis, truu landetytteli täällä hei !

2. Oon kärsinyt jo neljä vuotta pahasta närästyksestä, joka rinnastetaan usein refluksitautiin. Olen turhautunut tähän, sillä yleensä kun on jotakin kivoja juttuja tulossa, tää alkaa mua vaivaamaan ihan sairaasti. Tunnetaan vissiin myös nimellä stressivatsa: välillä en edes itse tiedosta stressaavani, mutta mahasta sen sitten huomaakin. :D Vähän turhauttavaa, mutta mulla on onneks lääkkeet tähänkin tautiin. Sen kanssa on vaan elettävä, ei muu auta !

3. Oikeesti tunnistan välillä itsestäni samoja piirteitä mitä meiän äiti omaa. :D Oon vasta tässä vuoden sisään oikeesti niitä alkanut huomaamaan, esimerkiks aina kun töissä asiakkaana oli vanhempi rouva tai herra, mulla oli jotenkin ponnekkaampi ja tarmokkaampi ääni ja kuulostin omaan korvaan ihan täysin meiän äidiltä. Samoin jotkut mielipiteet ja lausahdukset on täysin samanlaisia äidin kanssa. Oon kertonu tästä asiasta äidille, ja ollaan sitä naureskeltu, että kyllä musta kovaa vauhtia on tulossa äitin kaksoisolento. Vaikka oon aina ollut se isin tyttö. :D

4. Oon todella kova stressaamaan erilaisista omituisistakin asioista. Tällä hetkellä eniten stressiä vedän matikkojen tenteistä (jep, meillä on niitä peräti kolme kappaletta...), vuosijuhlista, LOB-risteilystä, vaihtoon liittyvistä asioista, huomisesta palautekeskustelusta teoriaraporttiin liittyen... Jep, stressaajaluonne.

5. Tykkään ihan hirveesti valokuvaamisesta, mutten oikein edelleenkään handlaa sitä mielestäni hyvin. Aina kun vertaan kamuuni, tulee semmonen olo, että fuck it oon ihan paska. :D Mutta tässäkin tilanteessa harjoitus tekee mestarin ! Kunhan oppis ottamaan sen kameran aina mukaan kaikkialle kun menee...

Tsekatkaa toi sydän tossa mun suun kohdalla ! :D

6. Oon truu Hello Kitty-fani, eikä se varmaan oo keneltäkään mun lähipiiriin kuuluvalta (tai hemmolta joka on mun kämppään joskus astunut) hemmolta jäänyt epäselväks. Aina lahjaksikin saan tyyliin Hello Kitty-krääsää ihan sikana, jopa meiän iskä ostelee mulle välillä kaikkea Hello Kitty-tilpehööriä, viimeks tais tulla kyniä ja kumeja. :D

7. Oon välillä todella laiska, mutta sit kun saan semmosen yhtäkkisen inspiraatiopläjäyksen, teen ihan mielettömästi erilaisia juttuja. Esimerkiks just kirjotin meiän liiketoimintasuunnitelmaa eteenpäin, siivosin sekä lueskelin kustannuslaskentaa. Normaalisti mä en yhtään jaksais edes ajatella mitään tollasia, eli on hyvä välillä semmosiakin kohtauksia saada !

8. En oo koskaan ollut mikään kauneusintoilija, eikä mulla oo ikinä ollut mitään ripsienpidennyksiä tai rakennekynsiä. En vaan oo sellainen ihminen, oon vähän poikamainen näissä jutuissa. Tykkään kyllä kuitenkin panostaa aina, kun siihen on tilaisuus, mutta silloinkaan en ihan tunne oloani hyväksi. :D Oon vaan liian tottunu perus farkkulookiin, vähän jännittää tuo vuosijuhlakin tän takia, kun pitäis oikeesti panostaa.

9. Tykkään hirveesti liikunnasta ja kaikesta urheilemisesta, mut jotenkin se kaikki on vaan taas jäänyt tässä kuukausien varrella. Mua turhauttaa, kun olis kyllä intoa lähteä, mut aina sitä keksii jonkun tekosyyn. Esimerkiks lenkillekin olis helppo tosta vaan lähteä, mutta aina jotain esteitä tulee vastaan. Salikäynnitkin on vaan jäänyt, mutta ehkä ne sitten tässä vielä ehtii elpymään !

10. Oon todella tarkka mun rahan käytöstä. Joskus sitä kuitenkin tulee annettua vähän periksi, mutta suurimmaks osaks oon kyllä todella pihi ihminen. Joskus yllätän ittenikin tällä pihiydelläni. :D

11. Mulla on aikamoinen esiintymispelko ollut ennen kun oon tuonne kouluun mennyt, mutta jotenkin se on tässä miljoonan esityksen mukana hieman hälventynyt. Mielestäni en oo enää hirveen jännittynyt noista esityksistä, vaikka kyllä mä niitä edelleen silti jännitän. Sit alan vaan tärisee ja huitoo ja selittää jotain ihan tyhmää ja melkeen punastunkin. :D


Olipas vaikee keksii ittestään mitään faktoja, kun oon niitä jo tässä pariinkin otteeseen listannut ittestäni. :D Mut tulipahan jotakin uutta tietoa myös meikäläisestä !

You Might Also Like

2 comments

  1. Ihana kun teit tämän♥ huippu tuo Hello Kitty juttu :'D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah se on vaan niin söpö. :D Kiitos sulle ihana <3

      Poista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland