Christmas days

27.12.14

Joulupäivä meni tosi rennosti, ei lähdetty mihinkään ja oltiin vaan perheen kanssa ja löhöiltiin. Mun aamu alko tietty Joulupukki ja noitarumpu-leffalla, pakkohan se on joka joulu nähä. Paras ikinä. :D Koko päivä meni kuvaillessa ja löhöillessä.







Illemmalla käväistiin vielä äipän kanssa hautausmaalla, ja mittari näytti tämmöstä. Hyrr.


Tapaninpäivänä isovanhemmat tulivat meille syömään jouluruokia, ja nyt onkin taas kiintiö noihin ruokiin ihan täynnä. Katsotaan sitten taas vuoden päästä uudelleen. Avasin myös mun vanhan läppärin, jonka syövereistä löysin vanhoja kuvia. Tuli muistoja mieleen, ja melko nostalgisissa fiiliksissä meni tuo ilta. Plus vaihtoon liittyviä juttuja tehdessä. Tässä olis pari otosta musta nuorena:



Huhheijaa tosiaan. :D

Tänään oli sitten muuttopuuhia. Kauheeta oikeest muuttaa takas porukoille (vaiks oon täällä vaan viikon), omaa rauhaa kaivatessa... Koko päivä siinä meni, mut saatiin kaikki kamat pois Lohjalta. Ikävä tulee tuota kämppää, ikävä jo nyt. :( Tuo oli ensimmäinen kämppä, jossa oikeesti todella viihdyin. Uusia odotellessa !










Ja tältä näyttää tällä hetkellä mun huoneessa täällä porukoilla:



Suurin osa tavaroista tosiaan vielä autotallissa, en ehkä ikinä valita enää, etteikö olis riittävästi kamaa. :D Huh.

Uudenvuoden suunnitelmat alkaa pikkuhiljaa näyttää kivoilta, joten sekin saa mun puolestani tulla jo pian. :)

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland