Last days with photos

23.12.14

Viime päivien kuulumisia kuvakoosteena, olkaapa hyvät ! Oli pakko ympätä tää vielä ton toisen postauksen perään heti, kun sainkin tän jo valmiiks. :D Mut edelleen: hyvää joulua kaikille !! ♥


Mun enkun kielitestin tulos. Mulle sanottiin, että voin pistää niihin mun hakemuspapereihin B1, mut kappas vaan oonkin aika paljon parempi. :D



Täs on tää hurjan superhyvä glögikakku. Made by Marna. Ate by minä, Marna ja Emi. Plus mussukka.


Oltiin mussukan (kiva nickname) kans maanantain kunniaks Lohjan Amarillossa syömässä, ja mua vaan lapsetti sen verran, et oli pakko ottaa tollanen lasten jädeannos. Toi yks vaan nauro mulle (mut söi silti mun kanssa tosta). :D



Maailman paras kortti made by maailman ihanin Kaltrina. Miss u already honey ♥♥




Vikat kynttilän polttelemiset ennen poistumista tuosta kämpästä. Nyyh.


Kaapinpohjalta löytynyt vanha Pandan suklaakonvehtirasia. En kyllä syönyt. :D


Muuttolaatikoita taas vuoden jälkeen täyttelemässä. Tulee ikävä tuota kämppää. Yhyy.



Käväistiin mammalla ja pappalla, ja niillä oli tollanen oikee kuusi sisällä. Meillä on vaan tollanen valkonen tekokuusi, koska Eetu on vähän riehakas.


Eetu hurjistu, kun tulin muutaman laatikon kanssa himaan. On tää vaan höpsö tapaus, mun kisumisu ♥


Isi osti äidille sydämenmuotoisia kynttilöitä, ja nää on niin upeita ja ihanan jouluisia. Mäki tahon !

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland