Tuutorointia ja muuta kivaa

17.1.15

Flunssan kourista on selvitty ja nyt ollaan jo paranemaan päin ! Tässä on ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä kivaa, ja kuvia ois varmaan ziljoonittain muistissa. :D Oon nyt porukoilla käymässä taas vaihteeks, oma sänky (ehkä) paras sänky ♥

Palataan sitten viikon päähän, jolloin käväisin Hannan ja Vilin tupareissa Turussa. Oli kyllä taas hyvät bailut, ja kuviakin löytyy näemmä muutama luurista. #ilmasenviinanbileet #rynnäkkökännit.



Ehdin hommaamaan tosiaan tuossa ihan uudet lasitkin ! Vanhoista ei meinaan kunnolla enää nähnyt, niin oli pakko nyt sitten vihdoin ja viimein puolen vuoden jahkailun jälkeen nää hommata. Plus sain kunnon alennuksetkin noista. Mitäs mieltä ootte ? Mä tykkään tooosi paljon näistä, ehkä hiukan suuremmat linssit kuin edellisissä mut muuten pysy aika samoina. :) Marnalla muuttu vähän enempi sitten nuo noista vanhoista.



Tää koko alkuviikko meni taas tuutorointiin liittyvissä hommissa, sillä saatiin taas uusia opiskelijoita Lohjan Laureaan. Hyviä tyyppejä ovat näin äkkiseltään sanottuna, ja kyllä sitä vähän haikea fiilis tulee, kun ei näiden kanssa saa tässä enää hengata hirveesti kun on tuo lähtö lähellä. Noh, syksyllä sitten !



Väsyneet fiilikset, kun kauheet aamuherätykset taas pitkäst aikaa. :D

Kickoff-tapahtuman tavaranhakulista.

Torstai-iltana pidettiin meidän Varjofuksiaiset Otaniemen Laurean kanssa yhdessä Otaniemessä Espoossa. Olin niiiin jäässä, mutta oli kyllä hauskaa silti. :D Siitä sitten suoraan Helsinkiin Vuoden ekoihin bileisiin bilettämään @ Tiger. Ihan mahtavat bileet, joissa oli todella paljon tuttuja myös Lohjalta. Mahtavaa !


Keskiviikkona tuo yks ihanuus vei mut romanttiselle illalliselle ravintola Manalaan Helsinkiin. Törkeen hyvää ruokaa, hyvää viiniä, paras seura ja hyvä palvelu. Oon edelleen yhtä hymyä ton ansiosta, oon niin happy ♥ Muutenkin kun tässä ollaan aika tiiviisti hengattu ennen tota mun lähtöä, niin oon kyllä taas ollut enemmän kuin happy. Okei, loppu tää siirappinen hehkuttaminen. :D



Ens viikolla on vika kokonainen viikko Suomessa neljään kuukauteen. Torstaina niissä bileissä tuli kyllä sellanen ikävän tunne, sillä tullaan missaamaan aika paljon kaikkea täällä, etenkin Lohjalla. Mut tää on once in a lifetime mahdollisuus, joten aiotaan Marnan kanssa ihan varmasti ottaa ilo irti ! Ikävähän auttamatta tulee ihmisiä ja asioita täällä, mutta neljä kuukautta menee varmasti todella nopeasti. Toivon kovasti niin ♥

You Might Also Like

2 comments

  1. tosi kivat noi lasit, sopii sulle! :) ootko siis lähössä vaihtoon vai mihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ! :) Joo olen lähdössä vaihtoon, Skotlantiin mun koulukaverin kanssa. :)

      Poista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland