#tbt-haaste

21.2.15

Näin tällaisen kivan haasteen Nooran blogissa, ja päätin ottaa osaa itsekin tähän kisaan ! Tulipahan samassa käytyä hieman läpi omia kuvia, niitä kun olikin kertynyt aika kivasti omalle koneelle... :D Tulee vaan tää haaste vähän myöhässä, kun torstai meni jo, mutta who cares parempi myöhään kun ei milloinkaan. :D

Haaste menee siis näin: Avaa tietokoneesi kuvatiedostot. Valitse kansioista järjestyksessään viides. Avaa se. Valitse kansion viides kuva ja kerro tarina sen takaa.


Tästä kuvasta on nyt jo melkeen kaks vuotta aikaa. Olin siis menossa valmistumaan Raision kauppaopistosta. Mä muistan ton päivän aika hyvin: ensinäkin olin edeltävänä iltana kiireessä lähtenyt omasta Turun kämpästä porukoille Nousiaisiin sitä varten, että päästään yhdessä porukoiden kanssa sitten yhtä matkaa meiän koululle aamulla. Mä olin miettiny erilaisen kampauksen itelleni ja sen, miten meikkaan, mut ykskään juttu aamulla ei menny suunnitelmien mukaan. Mun hiukset kiukutteli vastaan, meikki ei onnistunu ja mun piti ihan kaikki miettiä uusiks. Silleen pari tuntia ennen valmistujaisia kiharsin kiireessä hiukset (plan B), otin jonkun vanhan luomiväripaletin ja lättäsin oranssinsävyistä luomiväriä naamaan, huulikiiltoa ja mars matkaan ! Itse valmistujaistilaisuus meni onneks ongelmitta, en kaatunut tai kompastellut. :D Ja sen jälkeen juhlittiin läheisimpien sukulaisten kanssa mun valmistumista, pienimuotoinen tilaisuus, joka kelpas mulle oikein hyvin. :)

Haasteeseen saa ottaa osaa, jos haluaa ! :) Tuli tosiaan vähän selailtua noita vanhoja kuvia, niin tää oli oikein muistoja herättävä haaste. :D

You Might Also Like

2 comments

  1. Vähän huippu!!! :D vois itekki toteuttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toteuta ihmeessä, tää oli hauska ! :D Tässä pääsi vähän tutkimaan menneisyyden kuva-arkistoja. :D

      Poista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland