Hiuspohdintoja

19.4.15

Huh kun osaakin olla voimaton olo tällä hetkellä. Vetäsin tossa sellaset reilut 14h yöunet. Tää viikko on ollu kyllä yks stressaavimmista, eikä yhtään helpota se ajatus, että näitä tulee olemaan tässä nyt seuraavat kolme viikkoa as well. Eilinen matka Newcastleenkin meni vähän pepuilleen, kun olin vaan aivan rättipoikkipuhki, mut kyllä mä silti nautin. Oli kiva kaupunki, siitä lisää enemmän ens viikolla varmasti. En oo jaksanu käydä kuviakaan läpi, vaikka niitä on huimat 150 pelkästään koko reissusta (vrt. että yleensä on yli 200 vähintään, ehkä sekin kertoo jotain vireystasosta eilen).

Kuitenkin mä tulin tänne aivan muissa aatoksissa kuin valittamalla mun vireystilasta. Mulla on pyöriny ties kuinka kauan tää ajatus päässä, ja oon pohtinu pääni puhki oisko tää oikea ratkaisu. Nimittäin tahtoisin poikkasta mun hiukset kesäks huomattavasti lyhyemmiks. Oon Pinterestiä selaillu ja googlesta ettiny kuvia, ja nyt vasta onkin ihan hirvee vimma leikata nää. :D Saa kyllä odottaa siihen, että palaan Suomeen.





Kuvat: Pinterest

Noista eniten miellyttää noi toisteks vikat pituudeltaan ja tuo vika etuhiuksiltaan. Toisaalta tuon tokankin etuhiukset miellyttää kovasti, mut ne on aika samanlaiset kun nuo vikat. Väritys sais olla edelleen jotain rusehtavaa, mielellään vähän vaaleempaa ruskeeta kuin yleensä. Tollaset vaaleemmat raidatkaan ei varmaan ois pahitteeks, mut en ihan noin vaaleita oo ajatellu. :D Ja tähän alas tänhetkinen tilanne mun hiusten kanssa:


Tällasta pohdintaa tällä kertaa, tosiaan ajattelin kuitenkin odotella Suomeen paluuseen asti näiden kutrien kanssa ennen, kun alan mitään oikeesti tekemään.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland