Manchester

21.5.15

Reissusta palautuneena ja pikkuisen flunssan kourissa täällä kirjoitellaan, elikkäs hengissä ollaan ! Aikamoiset kolme päivää tässä ollaan vietetty Manchesterissa ja Liverpoolissa, enkä vois olla tyytyväisempi. Mulla tuli sen verran kuvia otetuks, että päätin nää jakaa kahteen erilliseen osaan. Ekat matskut saatte nyt Manchesterista ja seuraavat Liverpoolista.

Tosiaan uneton yö sitten tuli vietettyä reissua edeltävänä yönä, ja bussimatkalla sitten taisin torkahdella vähän väliä. Manchesterissa oltiin perillä siinä yhdentoista pintaan ja mentiin etsiskelemään hostellia. Varattiin kummastakin kaupungista Hatters Hostel ja kuuden hengen huoneet, mut meiän onneks oltiin vaan kahestaan siinä isossa huoneessa. Muut oli hylänny meitit, mut saatiinpahan hyvät yöunet (meitsi sitten nukku 12h tosiaan) ! :D


Meiän hostellilta vähän tällasta "taidetta"

Kierreltiin ympäri Manchesteria ja käväistiin nopeesti syömässä keskustassa. Lähdettiin syömisten jälkeen sitten bussilla Trafford Centreen koska Google maps näytti meille että siellä sijaitsee Victoria's Secret. Siellä se sitten oli, ja tuli osteltua hippasen... Mut voin sanoa, että kaikki menee käyttöön ja ovat tarpeellisia. :D

Sieltä mentiin suoraan Old Traffordille, sillä kello oli jo yli kaks ja ManU vs Arsenal-peli alkais jo nelkulta. Siinä sitten ulkosalla bongattiin myyjiä, jotka myi noita fanihuiveja, niin me päätettiin sellaset sitten ostaa itellemme (ja Henkalle kun se pyys). Truu fanit tosiaan. :D Toisaalta mä oon kyllä ollu joskus aika huikee ja innokas ManU-fani, niin tää vaan sytytti sen roihun vaan uudelleen. Mut tuo peli oli ihan mahtava, mä olin vaan sydänemojit silmissä koko ajan ja hyvä kun en parkumaan alkanu ! Nytkö se mun unelma sitten vihdoin ja viimein toteutu. Mä en vaan osaa vieläkään käsittää, että tosiaan minä, MINÄ, olin siellä !!!?!!!! Vau. Meillä oli ihan loistavat paikat ja nähtiin koko peli todella hyvin. Yritettiin me laulaakin niitä fanilauluja mukana, mutta ei me niitä oikein kunnolla osattu... Yritys oli hyvä !





Pelin jälkeen sitten bussia ei näkyny eikä kuulunu ja meitsi veti rageburgerin siinä sitten nassuun (uneton yö alko painaa liikaa). Bussi kuitenkin tuli loppujen lopuks ja päästiin turvallisesti takas hostellille. Ja suoraan nukkumaan, huh en muista koska oisin ollu noin rätti. :D Myös se sade ja tuuli verottivat, ja oltiinkin aika jäässä kun tultiin hostellille. Onneks aurinkokin ehti jonkin aikaa pilkistää.









Aamulla sitten heräiltiin ja käytiin aamupalalla (sama aamupala kuin kaikissa hostelleissa: niitä samoja paahtoleipiä, muroja ja mehuja). Suunniteltiin vähän tulevaa päivää ja check-outin jälkeen lähdettiin pyörimään vielä kaupungille. Muutamat ostokset vielä tehtiin ja sen jälkeen hypättiinkin jo Liverpoolin bussiin.



Hahaha oon samanpituinen kuin Messi. :D




Tähän loppuun heitän vielä näitä ostoksia, mitä tein kummastakin kaupungista. Manchesterista kun tais tulla otettua vähän vähemmän kuvia kuin Liverpoolista. :D Seuraavassa postauksessa sitten tosiaan Liverpoolista !


Rasvoja sekä alkkareita Victoria's Secretistä Manchesterista.


Liverpool Football Storesta mukaan tarttui myös jotain, mut en paljastakaan mitä ;) Ne on meinaan tuliaisia mun porukoille, ja jos ne tänne eksyy niin en taho että ne näkee noita. :D


Nuo siniset rintsikat on nextistä Manchesterista, ruutupaita Forever 21:sta Liverpoolista ja muut onkin Primarkista Manchesterista.


Tässä nää fanihuivit mitkä menin hommaamaan. Toinen on siis meiän Henkalle, mut se saa elää jännityksessä et kumman se sitten loppujen lopuks saakaan. :D

You Might Also Like

2 comments

  1. Oooh odottelen jo Liverpoolin kuvia! Se on ihana <3 Aika tarkalleen kaksi vuotta sitten reissasin itse sinne pidennetyksi viikonlopuksi. Manchester oli myös ihan jees, mutta ehkä vähän kolkko mun makuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Manchester oli vähän sellanen nojaa-kaupunki, mut oli sielläkin ihan kivaa. :D Voi vitsit kuulostaa hyvältä ! Liverpool oli kyllä upea kaupunki, vaikkei me siellä ehditty niin paljoa mitään tekemäänkään :D <3

      Poista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland