Random pictures

27.5.15

Viime päiviltä ois kerääntyny vähän matskua puhelimen muistiin, joten aattelin nyt jakaa nämä pikkupalaset ja samalla viimepäivien tapahtumia. Oli kyllä tarkotus tänään tehä jotain muutakin kuin homehtua sisällä, mut Skotlanti oli taas eri mieltä ja heitti melkosen sateen ulos. Nojaah, kunhan ei koko loppuaika oo tällasta. :D


Teipattiin pari pakettia koulun loppumisen kunniaks ja lähetetään ne Suomeen. Ihan just in case ettei matkalaukut mee ylipainoisiks. :D Kiitti isi !


Skotlannin koulun loppumisen kunniaks piti ottaa selfie. Hyvin onnistunut. Tosiaan mulla on kyllä kouluhommia vielä kesälläkin, kun menin ottamaan sitten yhen kesäkurssin. Tosin se on aika piis of keik niin eiköhän se nyt sitten töiden lomassa mee. :D Sain tietää tona päivänä myös, että mulla on kämppä plakkarissa Suomessa ! Such a relief, kivi vierähti sydämeltä. Asiat alkaakin menee taas ihan hyvin sielläkin suunnalla. (Jipii pääsen sisustamaan taas ! Oonko ees vähän odottanu sitä. :D)



One Last Party @ The Union, kuvassa etkoilua Storie Streetilla. Koulun lukukauden kunniaks päätettiin sit taas kerran lähteä bilettämään vielä vikan kerran noitten Erasmuslaisten kanssa. Mielettömät päätösbileet, kiitos seuralle ja Unionille !



Euroviisujakin tuli katseltua tässä lauantaina. Kauheella kiireellä piti palata takas Paisleyhyn, kun oltiin leffassa poitsujen kanssa kattomassa Mad Max. Leffasta sen verran, että ei kauheesti meikäläiseen kolahtanu, mut tällee jälkikäteen aateltuna oli se ihan katsottava pätkä. :D Euroviisutkin on alkanu tuntumaan yhä enemmän ja enemmän tylsemmältä, mut voittajabiisi oli musta kyllä kiva rallatus. Go Sweden, ens vuonna sitten sinne katselemaan ! ;)


Koska Aurélien niin vaati (ja koska oltiin kilttejä), niin tehtiin vikan kerran sille vielä brownieseja. Äh, ikävää pukkaa. Kuka nyt syö meiän leivokset ja kenen tiskit me nyt tiskataan ?! :D


Maanantaina Aman tarjos meille jäätelöt lähtönsä kunniaks, tästä tuli sininen kieli. :P Tää jäde oli bubblegum, maistu hyvältä ! Saakohan näitä myös Suomesta ? Ps. mulla oli shortsit jalassa jopa toista kertaa täällä ulkona. :D


Tästä rakkaasta karvakasasta on tullu mulle useampiakin kuvia luuriin, kun äiti ja isi molemmat niitä mulle Whatsappissa lähettelee vuorotellen. Tässä kuvassa mun tilaama ilmaisnäyte oli tullut perille, ja Eetu pääsi herkuttelemaan. Kohta minäkin pääsen tätä ihanaa taas halimaan ja lellimään, en malta venaa ! ♥ Omistajaansa tullut kissa, kun ei pysty edes silmiä kuvissa pitämään auki. :D


Haha muut keräs koko lukukauden oluttölkkejä, me kokistölkkejä. :D Oltiin vähän ehkä lame kämppä, mut hei kylhän tää mun silmään ainakin ihan hyvältä näyttää ! Mut näky tuolla alakulmassa viskiä ja konjakkia... ;)

You Might Also Like

2 comments

  1. Tää sun blogi on kyllä yks mun lemppari blogeista!! Vaikutat tosi huipulta tyypiltä ja oon kans lähössä syksyllä Englantiin vaihtoon niin on ollu ihana lueskella sun elämästä siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos hurjan ihanasta kommentistasi !! Olen otettu, että tää on yks sun lemppareista. :3 Kuulostaa upeelta, vaihto on niin mahtava kokemus. Pidä oikein kivaa ja ota kaikki irti siitä kokemuksesta !! :)

      Poista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland