Kohti Tamperetta !

3.7.15

Perhana tekis mieli kirota tää koko kesä, mut päätin et antaa olla ! Vaikka nyt vaikuttaa et jokaiseen suunnitelmaan mitä tekee tulee muutoksia, isoja tai pieniä, aion olla calm as fuck ja chillillä menolla mennä vaan siihen suuntaan mihin elämä vie. Olkoot siis tää asia tässä tällä kertaa. :D Ens kesää odotellessa.


Postausta postauksen perään tosiaan. Halusin vielä tulla informoimaan, että me lähetään nyt sitten kolmistaan mä, Emi ja mun poikaystävä kohti Särkänniemeä huomenna. Jaiks ! Siitä on todella pitkä aika, kun oon viimeks yhtään missään huvipuistossa ollut, joten toivotaan etten jänistele siellä laitteissa. :D Lisäks aateltiin vielä vähän kierrellä kesäistä Tamperetta ympäri, mä kun en oo ikinä siellä ees käyny kunnolla ! Ja tääkin taitaa jäädä yheks vikoista reissuista kesäiseen Tampereeseen ainakin tältä vuodelta. Pitää siis ottaa kaikki ilo irti. Kamerasta en tiedä otanko edes mukaan, mut puhelimellakin saa aika semihyviä kuvia kuitenkin otettua. Kamerasta puheenollen, oonkin nyt vallan ihastunut tähän mun pienempään objektiiviin ! Skotlannin reissun ajaksi unohtu kokonaan, että mullahan on kolme objektiivia, ja päätin kokeilla niitä muitakin. Tykkään !

Katsellaan siis ensi viikolla uusia postauksia, kivaa viikonloppua !

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland