From last week

7.9.15

Vähän ois taas kuvia kertynyt viikon ajalta, niin aattelin taas tuttuun tapaan näitä purkaa tänne. :D Pakko tähän alkuun nyt sanoa, että todella hassua nyt olla ilman tuota toista osapuolta täällä Suomessa, jotenkin ku tottu ton kesän olemaan tiiviisti yhessä niin nyt kun tota toista ei ookaan siinä ympärillä hyörimässä, niin on sellanen jotenkin tyhjä olotila. Onneks Marna kämppiksenä täydentää tän mun tyhjiön. :D (kiitos !) Lisäks ens vuodeks ois tiedossa kaikkea jännää, jota mä odotan jo innolla ! Kunhan tuo toinen nyt kotiutuu sieltä Japanista siis.


Olin tosiaan silloin torstaina hyvästelemässä tuon toisen osapuolen Helsinki-Vantaan lentokentällä, ja perus Starbucks-frappucinokuva oli otettava. Sen jälkeen piti viettää koti-iltaa, mutta...


...nää toiset hemmot, jotka oli pitämässä Varjofuksiaisia Lohjalla, olivatkin innostuneet lähtemään sinne Helsinkiin Summer end partyihin. Ja onneks mentiin, ihan sairaan hauska ilta ja unohti tuon surullisen asian (vaikka sit itkinkin koko matkan lentokentältä Lohjalle... noloa jo nyt parkua. :D).


Perjantaina sitten auton nokka kohti Turkua, ja miitattiin Hannan kanssa pitkästä aikaa. Toi salaattiannos oli niin jumalaton, etten jaksanu ees kokonaan sitä syödä. :D


Pitkän etsinnän jälkeen löysin kuin löysinkin nää Happy Lips-huulirasvat ! Tossa olin ostanut nuo kaks vaan, mutta tällä hetkellä multa löytyy ne kaikki... #superhamstraaja. Mut huulirasvojahan ei voi ikinä olla liikaa, eh ? Lempparein on yllättäen tuo Paris-huulirasva, mutta hyvänä kakkosena tulee tuo Mango. Herkullisen tuoksuisia kaikki !


Lauantaina vietettiin mun mamman 80-vuotissynttäreitä. Mieletöntä, että vaikka hän on tuon ikäinen, jaksaa hän silti tehdä ja touhuta vielä vaikka ja mitä. Mä toivon, että ite oon samanlainen supermamma sit, kun tuun tuohon ikään ! Syötiin todella hyvin Maskun Kiisan-Pirtissä (aina niin hyvää ruokaa siellä, ai vitsit !) ja rupateltiin taas pitkästä aikaa sukulaistenkin kanssa. Porukat onkin ihmetelleet, miksen oo hirveesti käynyt sielläpäin, mut nyt voikin olla, että käyn useammin. Kunhan sitä kuuluisaa aikaa olis tässä kouluhommien ohessa. Kiirettä jo nyt ? Jo vain !


Ja sit muutama naamakuva. Ruokakooma tuon synttäriruokailun jälkeen, niin ei jaksanut yhtään mitään tehdä, niin makasin vaan sängyssä Eetun kera. :D Alotin myös yhtä kirjaa lukemaan, mut katotaan miten saan sen sit luettua. Pitäis tässä nytkin tehä parasta aikaa yhtä raporttia liittyen kouluun ja täällä mä vaan kirjoittelen postausta, ettäettä... :D

Tänään meillä oli yhden projektin tiimoilta miitti, ja mä aloin oikein aidosti innostumaan tästä syksystä koulun osalta ! Oonko mä sit jo pimahtanut ? Ehkäpä. :D

You Might Also Like

2 comments

  1. Tuo Juicyn hajuvesi on ihan paras ♥ Niin hyvän tuoksuinen! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on kyllä yks minunkin lemppareista tällä hetkellä ! ♥ :)

      Poista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland