On the beach

12.9.15

Oltiin lenkillä yks ilta, ja käveltiin tuolle läheiselle uimarannalle ottamaan kuvia. Siellä oli noita ankkoja, supersöpöjä. :D Mulla ois vaikka ja mitä juttuja tännekin jaettavaksi, niin aattelin näistä kuvista aloitella.


Tällä hetkellä mä pähkäilen täällä päätäni puhki, että koska mä reissaisin tuonne maailman toiselle puolelle. Ärsyttävästi just sille viikolle, kun mun piti mennä, tuli vähän menoja, niin nyt pitää sit sumplia kaikki iiiihan alusta... Ja ne liput vaan kallistuu päivä päivältä... Ahdistus iskee. Muuten voisin mennä kyllä joulukuussa, mut silloin sit ei just käy tälle toiselle. :D Ärsyttää. Pitänee mennä värittelemään, niin tulee taas rentoutuneempi olo (tästä lisää myöhemmin).

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland