Tapahtumia ja Helsinkireissuja

21.9.15

Hehkeimmillään kello kuus aamusta... Not. :D
Hahahah oon truu julkkis. Tässä tapahtumassa olin viime vuonna mukana järkkäilemässä. :D

Oltiin tosiaan järkkäämässä yhtä tapahtumaa tuossa tiistaina, josta oon kyllä kirjoittelemassa yhdessä tän tiimin kanssa tuonne toiseenkin blogiin juttua (jahka tässä nyt ehtis sitäkin miettiä). Tapahtuman nimi oli Tulevaisuuden innovointiverkostot 2030 ja paikkana toimi Espoossa Aalto Design Factory. Jep, sounds interesting. Päivä meni suht nopeasti, ainakin mun mielestäni, ja kaikki tarvittavat jutut tuli tehtyä ja hoidettua. Enää uupuis tosiaan tuo blogiteksti. :D

Ja eihän tuo viime viikko tylsältä muutenkaan vaikuttanut, sillä torstaina tosiaan meillä oli uusille opiskelijoille järjestetty fuksiaiset Kaivopuistossa. Meno oli kohdillaan, ja meiän rasti loistava. ;) Jatkot kyllä jäi meikäläisen osalta juhlimatta, mutta nuo fuksiaisjututkin kyllä meni bailauksesta kun meillä oli tanssirasti. Hieno ilta !

Heitin Marinan lentokentälle, tällaseen aikaan piti herätä... Hyhhyh. :D

Lauantaina sitten lähdin Lohjan Omenakarnevaaleille seisoskelemaan Laurean ständille iltapäiväksi. En ollut koskaan kuullutkaan kyseisistä karkeloista, ja ekaa kertaa olinkin tuolla koko tapahtumassa visiteeraamassa. Alpakat ja ponit tais olla kohokohtia mun päivässä... :D


Eilen sunnuntaina käväisin Helsingissä katsomassa Lauraa pitkästä aikaa. Oli kyllä kiva nähdä, ja pääsin vielä kurkkaamaan sen kämppäänkin. Loppuiltaa vietettiin Kiilassa burgerien, valkoviinin ja parin drinksun merkeissä. :D


Tää viikko näyttää myös melkein yhtä vilkkaalta, mutta eipä siinä hyvä että tekemistä riittää. Toisaalta miettii, että vähän liikaakin on taas haalittu kaikennäköistä hommaa... Jos mä tästä syksystä sitten selviän, selviin varmaan mistä vaan. :D Japaniinlähtöä venatessa, siinä saan parin viikon loman kaikesta. Ja nään omaa rakasta pitkästä aikaa. Purr. ♥

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland