Autumn colours and other stuff

7.10.15

Huh että voi ihminen olla rikki ! Oon nyt tässä maanantai-illasta lähtien ollu jossain mahapöpön kourissa, eikä helpotusta näy. En ymmärrä, mistä ihmeestä tällainenkin sitten taas tuli, ihan kun noita mahavaivoja ei muutenkaan olis tarpeeks meikäläisellä... Bonuksena päälle kurkkukipu.

Nää syksyiset kuvat on yhdeltä lenkiltä napattuja. Vitsit mä tykkään, kun on niin värikästä. Ehkä parasta syksyssä ! Tykkään muutenkin syksystä, siinä on sitä tietynlaista jännitystä ilmassa. Oon aloittanu lenkillä käymiset taas pitkästä aikaa, ja tykkään. On edes jotakin liikunnallista ohjelmaa. Ja musta tuntuu, että se auttaa tähän mun kipeyteenkin.


Maanantaina olin päivällä fysioterapeutilla, joka autto mua tän alaselkäkivun kanssa. Samat ohjeethan mä sain mitä meiän äiti oli mulle toitottanu, mutta tulipahan käytyä silti varmistamassa kaikki. :D Kiitos äitille kans !

Fyssarin jälkeen juhlittiin täällä Marnan 21-vuotissynttäreitä. Pyöräytettiin valmistorttupohjasta sille upee kakku ja pistettiin oikeen kynttilät päälle. Masterpiece you might say.


Tiistaina meillä olikin ruotsin tunnilla artikkeliesitys, ja puhuttiin noista aikuisten värityskirjoista. Musta se meni ihan hyvin, vaikka välillä tulikin sekoiltua jotain kun tuli pelkkää enkkua päähän... Mut se on nyt ohi !


Muuten oonkin sitten vaan maannut puolkuntoisena kotosalla. Neuvot on vähän vähissä tähän mahaan liittyen, kohta alkaa taas epätoivo vallata pääkoppaa... Mä nyt toivon että ees viikonlopuks tää olis poistunu, sillä olis kivaa tiedossa. Huominen kuitenkin taitaa jäädä välistä, piti tosiaan mennä Turkuun mutta en mä puolkuntoisena lähde sinne... Yhh.

Yks positiivinen juttu pitää kuitenkin mainita: kuukauden päästä mä oon Japanissa. Iiks !! ♥ Jos vaikka siks nää vaivat olis ohi...

You Might Also Like

4 comments

  1. Syksy on kyllä sellaista aikaa että on kaikki mahdolliset isot ja pienet pöpöt liikkeellä :/ Itse omistan kyllä suhteellisen hyvän vastustuskyvyn ettei paljon tuommoiset häiritte, mutta aina jotain kipuja ja vaivoja kuitenkin silti löytyy, parhaillaan kärsitän viisaudenhampaiden poiston jälkikivuista! :D
    Tää sun blogi vaikuttaa ihanan aidolta, ja tekstiä oli mukava lukea ja kuvia selailla! :) Tsemppiä sulle pöpön selätykseen ja huikeeta Japanin reissua!

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ikävä kyllä totta. :/ Auts, tsemppiä sulle ja paranemisia, eiköhän sekin ajallaan lähde ! :) Ja kiitos kovasti sulle, ihana kuulla ! ♥

      Poista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland