Weekend snaps

2.11.15


Nyt se sitten alkoi: marraskuu. Kauheen hassulta tuntuu, että kohta jo ollaan joulussa ja sit onkin jo uus vuosi. Herranjestas, mihin tää aika on menny ?! Tällä hetkellä mun päässä hakkaa pääosin tuo tulevana keskiviikkona alkava Japanin reissu. Kymmenen tuntia lentokoneessa, ja vaihto Tokiossa ja siitä tunnin lento Osakaan. Mihin mä oon oikeen luvannut ryhtyä ? Saaks mä perua tän vielä ? :D

Noeivaan, kyllä mä sinne itteni raahaan. Pelottaa vaan erinäiset asiat tuossa, mutta onhan se siistiä päästä niinkin kauas visiitille kaheks viikoks ! Vaakakupissa painaa eniten tuo viimeisin asia. Pääsee tää pikkukylän kasvatti näkemään vähän maailmaa. Useimmat tutut on olleet silleen "Taasko sä lähet johonkin, etkö sä malta olla Suomessa ollenkaan ?!" Niin... :D

Mä ajattelin tässä pitää tällaisen pienen kahden viikon breikin blogimaailmasta. En ota läppäriä mukaan edes, mutta kamera varmasti kulkee mun matkassa tuon kahden viikon ajan. Joten odotettavissa luultavasti Japanista kuvia tossa parin viikon jälkeen. :D Varmasti Instagramia ja Snapchatia (Hemppe) päivittelen lähes päivittäin, eli sieltä saa helposti seurattua mun menoa tuolla maapallon toisella puolella !

Nää kuvat on yhdeltä viikonlopulta, kun olin porukoilla käymässä. Äiti hehkutti, että oli ostanut nuo Omar- ja Pätkis-jäätelökipot, ja sanoin maistaneeni niitä jo ajat sitten. Mutta hyviä ovat muuten yhdessäkin ! :D

Iiks, pidetään peukut pystyssä meikäläiselle, tämmöselle pikkuselle tyttöselle, joka lähtee maapallon toiselle puolelle ja matkaa ihan yksin ekaa kertaa lentokoneessa. Pitäis vielä pakata...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland