My Christmas

26.12.15

Hellurei ! Täällä masut täysinä katsellaan tuota jäkistä, ja aattelin tässä samalla tulla jakamaan vähän joulupyhien kuvia.


Tosiaan siis meikäläisen aatto ei mitenkään kauheen vahvasti alkanut... Heräsin siihen, kun keuhkoissa tuntu todella hassuilta, ja tuntu ettei enää saanut kunnolla henkeä. Äiti sitten päätti, että pitää tilata Turun Mehiläiseen aika, ja munkilla sain sitten vielä sen viimeisen jäljelläolevan ajan. Kävin vastaanotolla, sain hyvää palvelua ja reseptin kahteen eri lääkkeeseen. Kävin ne vielä hakemassa Turun keskustassa sijaitsevasta Yliopiston Apteekista, josta myöskin sain ihan mielettömän hyvää palvelua ! Joulunko takia kaikki hymyilivät vai mikäs siinä sitten olikaan ? Ihan sama, mä lähdin hymyssäsuin Turusta. Plus kattokaas kuvaa, en oo varmaan ikinä nähny Turun keskustaa noin tyhjillään. :D

Ja seuraavaks onkin vuorossa meikäläisen lahjasaalis ! Mä en tosiaan toivonut yhtikäs mitään lahjaksi, koska mulla ei ollut mielestäni tarvetta millekään erikoiselle. Mut nyt kun sai nuo lahjat, niin tajusin, että perhana kyllä mä noita itseasiassa tarvitsinkin. Ainakin joitakin noista. :D


Tässä ois Hannan paketista löytyneet lahjat, kiitos kovasti ! Tuo suklaapussi on tosiaan work in progress, syön just tässä samalla sen sisältöä. Nam ! Kyllä se aina tietää, mitä mä kaipaan. ;)


Äidin ja iskän paketista löyty nää kaikki kamat. Herranen aika ! Iskä oli mulle ostanut tollasen suklaansulatusjutun, joka ehdottomasti menee käyttöön heti, kun kotia Lohjalle pääsen. :D Sitä varten tuossa siis on nuo kaikki suklaajutut sekä kynttilät. Arvoista en voittanu (taaskaan) mitään, tuo nallukka on supersuloinen (loistaa pimeässä, alla kuva siitä) ja tuo tyyny tuli ehdottomasti tarpeeseen ! Olin jo valitellut, että mun tyyny on ihan hirveen näkönen ja rikkinäinen, joten tää lähtee heti käyttöön. Kiitos porukat ♥ Henkkakin oli tuonu mulle pikkulahjan laivalta, mut se ei näy ees kuvassa. :D Lisäks tuo allaovela kynttilä kuuluu myös tähän satsiin, uupuu myös kuvasta.


Mammalta ja pappalta sain tämän konvehtirasian sekä kirjekuoren, jossa oli sisällä vähän pientä kivaa. Sanotaan näin, että kyllä sitä tarttis se puhelin nyt lähtee hommaamaan. :D


Emi antoikin nää jo mulle ennen joulua, mutta kuvasin ne silti vielä tähänkin. Hän oli itse kutonut nää villasukat mulle omin pikku kätösin, arvostan. ♥ Tälläkin hetkellä lämmittää mun jalkojani. :D


Aattona syötiin myös perus jouluruokaa (ähkyyn asti), ja lämmitettiin vielä joulusaunakin. Yhdeksän aikaan illalla me äidin kanssa lähdettin vielä kirkkoon, ja tulihan sitä ihailtua tuota upeaa kynttilämerta hautausmaalla. Kirkossa viimeistään iski joulufiilis.


Joulupäivä me vietettiin pappan tykönä. Meitsi leipos torttuja (kuvasta voitte erottaa myös mun taiteelliset yksilöt :D), ja syötiin sielläkin kaikkea hyvää. Oltiin hommattu pappalle Cupsolo-kahvikone joululahjaks, niin kokeiltiin jokainen vuorollamme myös sitä. Kätevä kapistus !


Tää Tapaninpäivä onkin mennyt hyvin rauhallisissa fiiliksissä, käväistiin vaan tuossa hautausmaalla kynttilöitä vielä viemässä, eikä mulla oo muita sunnitelmia täksi illaksi. Tuntu, että kaikki oli lähtemässä johonkin joraamaan, mut mä en vaan jaksa. Just saunasta tulleena nyt on niin rento fiilis, että taidan nauttia lasin viiniä ja nukahtaa sen jälkeen. ♥ Jahei saatiin me pikkuisen luntakin maahan täällä, tuossa konepellillä ois päivän aikana tuleet ryöpyt. Nyt sitä lunta taitaa olla vähän enempikin jo pihalla. :D


Multa löyty vielä tällaiset otokset alkuviikolta. Toi allaoleva mun pärstän kuva taitaa olla vielä viime viikolta, kun juhlittiin Yrityslabralla pikkujouluja. Hurjan hauskat pippalot ! Ja sai taas vähän panostaa, tällä kertaa panostin tollasella liilalla sävyllä.


Ennen lähtöä kotiseudulle käväistiin vielä koulussa syömässä (ilmatteks) joulupuuroa ja glögiä. Kyllä maistu hyvälle, mun tän joulun eka satsi riisipuuroa. Nam ! Täällä porukoilla sitä oonkin sitten syöny joka aamu, se on vaan niin hyvää. :D


Huomenna saadaan nuo isovanhemmat visiitille, ja loppuvuosi taitaa mennä suht rauhallisissa merkeissä. Enpä aatellu uutenavuotenakaan mitään juoda, eikä se mua haittaa. :D Ois tulossa vielä perus postaus, jossa kootaan tää koko vuosi pakettiin. Pitäis sitä taas vähän alkaa lueskelemaankin... Mut vielä huominen rentoudutaan !

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland