Ärsyttää/ilahduttaa

22.1.16

Yks päivä mua ärsytti ihan jokaikinen asia. Aloin listaamaan niitä ylös, ja tällainen lista niistä sitten tuli. Eipä näitä kannata ihan tosissaan ottaa, sellanen pilke silmäkulmassa kannattaa selata näitä. :D Ja koska listasin ärsytyksen aiheita, piti sitä tasapainoks listata myös ilahduttavia asioita. Näitä oli ekaks aika monta, niin karsisin sitten tällee muutaman päivän jälkeen nää kolmeen. En tahtonu kuulostaa hirveeltä valittajalta. :D


Ärsyttää:

- Kylmyys. Oon ihan hirvee vilukissa, ja mulla on aina kylmä. Aina. Huonon ääreisverenkierron takia mulla on aina sormet ja varpaat ihan jäässä. Elikkäs voitte vaan arvata, kuinka jäässä oon ollut näillä hirveillä pakkaskeleillä... :D

- Syömisäänet. Kyllä, luit oikein. Mua on aina häirinnyt ihan järkyttävän paljon esimerkiks jos joku rouskuttaa ihan sairaan kovaa esimerkiks jotain näkkäriä. Muistan elävästi sen, kun yks kerta joskus kauan sitten meiän äiti rouskutti jotain näkkileipää ja mä en vaan voinu syödä sen kanssa samassa pöydässä, kun ärsytti ihan liikaa. :D Äiti-parka.

- Raha. Miten yks asia voi vaikuttaa sun mielialaas ja ihan jokaikiseen asiaan niin hemmetin paljon ?! Oispa se rahapuu ihan oikea rahapuu... Lisäks nyt kun itellä ei oo palkkatyötä niin ärsyttää kans se kun toiset heittää "jipii palkkapäivä" tai "jee shoppailee"-tyylisiä kommentteja, kun itse lasket jokaikisen sentin että voit edes ylipäänsä elää. Joo hittovie. :D


Ilahduttaa:

- Puhdas koti. Ihanaa tulla kotiin, jossa tavarat on (suht) järjestyksessä, on just imuroitu sekä kuurattu. Eikä oo sitä surullisen kuuluisaa tiskivuorta. Tähän vielä lisänä puhtaat lakanat, ah mahtavuutta. ♥

- Ihanat, tuntemattomat ihmiset. Ihana bussikuski, joka on erittäin ystävällinen ja jää juttelemaan. Ihana vanhempi rouva, joka hymyili bussissa jäädessäni pois Helsingissä. Ihana kassahenkilö, joka toivotti oikein hyvät päivänjatkot ostokseni tehtyä. Ihanat lapset, jotka alkavat ihmettelemään kanssasi miksei bussi ole vielä tullutkaan tai katsovat sua pitkään ja hymyilevät. Nää on vaan niitä juttuja, joiden ansiosta väkisinkin päivä paranee. :)

- Onnistumisen tunne. Kun pääset erityisen vaikeasta tentistä läpi, vaikka oletit vielä uusivasi sen maaliskuussa. Kun saat oppariasi taas askeleen lähemmäs valmistumista. Kun ylitit itsesi rohkaistumalla ja menemällä Helsingin sisäisissä (maalaistyttö täällä hei). Se tunne, kun olet onnistunut jossain, on ihan ylitsepääsemättömän mahtava.

+ Kun tajuat kultasi tulevan jo kolmen viikon päästä kotiin. ♥ Tulee varmaan aikamoinen tunneryöppy ulos silloin.
++ Myös nää yli-ihanat ja täydelliset villasukat on ilahduttaneet mun palelevia varpaita.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland