New year and new phone

6.1.16


Pakkasterkkuja ! Pikkasen on näemmä tuota kylmyyttä tullut lisää tuon uudenvuoden jälkeen. :D Meikäläisen vuosi vaihtuikin sitten niinkin ihanasti kuin kipeänä ollessa (ei tainnut tulla poikkeusta viime vuoteen...). Jos tästä pikkuhiljaa sitten alkaisi paranemaan, olis tuo työharjoittelukin tuossa nurkan takana jo alkamassa. :D Jännittää silleen positiivisella tavalla, vaikka tosiaan meikäläinen ei mitään muuta teekään sitten seuraavat kolme kuukautta. Plus opinäytetyökurssi tietysti päälle, pari projektia ja potentiaalisesti vielä palkkatyö viikonloppuisin. Ai mitenniin tekemistä riittää..?

Heti tässä alkuvaiheessa tuli jo takapakkia liittyen tuohon, mutta toivon mukaan nyt tästäkin selvitään voittajina ja kaikki on sen kauhittoman vaivan, rahan ja ajan arvoista. :)

Mä menin nyt (kaikkien kavereiden mielestä) vihdoin ja viimein hommaamaan upouuden puhelimen itselleni, ja tykkään tästä ihan mielettömän paljon ! Kyseessä on siis tämä mainoksistakin tuttu Honor 7, otin valkoisen (tai no Fantasy Silver oikealta nimeltään) kun ei oo ikinä ollut sen väristä. Sain vielä pakettihinnalla siihen nuo kuoret, autolaturin sekä muistikortin, eikä ollut edes kallis keissi ! Itelle oli siis maksimiraja 350e, en viitsi enempää luureihin panostaa koska ne menee sen noin vuoden sisällä jo huonoon kuntoon. Mielipideasia tosin mut tää oli tosiaan mun mielipide ja oon kokenut sen omalla kohdalla oikeaksi (oma viimekertanen Samsung kesti sen puol vuotta ennen kuin alko reistailemaan, plus kamujen kokemuksista oon huomannut). :) Vaikka nyt jotkut eivät tästä luurista vissiin tykkääkään, niin minä pidän ja se on pääasia. :) Enpä mä ihan joka vuosi oo luuria ostamassa, terkuin sinnittelin tuon vanhan Samsungin kanssa tosiaan sen melkein kolmisen vuotta, ja tää menee kyllä mulla hetken aikaa.


Muuta erikoista ei oo tainnut täällä päässä tapahtua. Pieniä takaiskuja ja suuria valintoja, mutta ne kuuluu elämään. :) Rohkaistuin mä yks päivä tuonne ulkoilmaankin pomppimaan, niitä kuvia tulossa myöhemmin näytille. Nyt mä lähden saunaan !

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland