Pääsiäisenä minä...

28.3.16


... Näin Turun seudulla asuvia kavereita pitkästä aikaa. Ihanaa ajanviettoa sekä kuulumisten vaihtoa kaikkien kanssa, kiitos ihan jokaiselle ! ♥
... Vietin aikaa perheen ja isovanhempien kanssa, kuulumisten vaihtoa heidänkin kanssa. Ihanaa aina huomata, että he ilahtuvat visiitistä. :)
... Söin ihan liikaa suklaamunia. Onneks pääsiäinen on vaan kerran vuodessa... :D Terkuin tuossa vieressä ois tollanen kennollinen vielä kindermunia.
... Jopa hieman kyllästyin Turkuun, oon liikaa ollut poissa enkä osannut kunnolla ikävöidä tätä kaupunkia. Ehkä mä oon kasvanut ulos tästä ? :D


... Kruisailin uuden auton kanssa. Ai vitsit tykkään tuosta, ei oo enää paluuta vanhaan romuun ! :D Jasiis vähän hankalakin, kun se on jo myyty etiäppäin...
... Löhöilin ja nukuin pitkään. Tää tuli erittäin tarpeeseen, ah mä nautin !
... Kävin baarissa piiitkästä aikaa. Turun baareissa en muistakaan käyneeni tyyliin puoleen vuoteen, oho. :D
... Silittelin Eetu-kissaani piiitkästä aikaa. Kehräämisestä päätellen silläkin oli jo ikävä mua. :3 Tais muutama herkkukin tipahtaa ruokakulhoon...
... Valmistauduin keskiviikkona alkavaan arkeen. Kolmen työharkkapäivän jälkeen pääsen taas tositoimiin ja palkallisiin duuneihin !


Miten teillä meni pääsiäinen ? :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland