First of April

1.4.16

Heippa ihmiset, ja oikein hauskaa aprillipäivää ! Jekutitteko te jotakuta tänään ? Ite en oo hirveen hyvä näissä, mut Elämyslahjojen kautta kyllä tuli jekutettua... :D

Phuuh ! Meikäläisen kymmenen (kahdentoista) viikon työharjoittelu päättyi tänään, ja nyt meikäläinen on sitten raporttia vaille done noista työharkoista. Mahtava, mut samalla vähän haikee fiilis. Jotenkin tottu tohon jo ja noihin tyypeihin, niin jäi kyllä pieni ikävä. Mulla on nyt pariinkin otteeseen uus aikakausi alkanut elämässä: auton ja nyt tän Lauttasaaren duunin osalta. Helsinki, you served me well.

Mut päätin vielä jakaa teille näitä pääsiäisenä (ja sen jälkeen) otettuja kuvia ja kertailla, mitä sitä sit tulikaan puuhasteltua oikeasti. Let's begin !


1. Lauantaipäivä meni Tommin tykönä Turussa, tehtiin _alusta asti_ bageleita, jasiis NAM ! Vaikka niissä kesti aivan tajuttoman kauan, oli ne sen arvoisia ehdottomasti. Oli myös ihanaa nähdä Tommia pitkästä aikaa ! :)
2. & 3. Meillä oli sen jälkeen nostalgiailta Hannan kanssa Naantalissa, ekaks oltiin vähän saunassa ja juotiin kunnon teinijuomaa: Rekorderligin mansikka-lime sidukkaa. Yhhh miten oon voinu juoda sitä monta tölkkiä sillon lukiossa ?! :D Kuunneltiin siinä myös vaaanhoja biisejä (oh memories) ja selailtiin IRC-Galleriaa (oh dear gosh), ja sit päätettiinkin lähteä Turkuun bailaamaan. Päädyttiin Vegasiin ja ilta oli todella hauska ! Kiitos siis Hannalle. :3


1. Siinä mun kummityttö. :3 Näin Veeraa ja Viiviä pitkästä aikaa, ja pidettiinkin perinteinen teehetki. Kaikkea sitä olikin ehtinyt tapahtua sitten viime näkemän !
2. Mun pikkukisumisu Eetu ja viilin salaisuus. Ei se sitä kyllä kokonaan syönyt... :D
3. Käytiin serkun kanssa ajelemassa Turussa, oli muuten erittäin upee auringonlasku ! Sitäkin hemmoa näki taas pitkästä aikaa, tyyliin kaikkien kanssa näkeminen venähtänyt ihan sikapitkään. :D


Auringonlaskua Nousiaisissa.


Tiistaina näin piiiitkästä aikaa Jennaa, ja päätettiinkin mennä perus Myllyn Coffee House-kaakaoille. Siellä me sitten juoruttiin ja päästiin taas ajan tasalle kuulumisista, sai Jenna vihdoin ja viimein mut matkatuliaisetkin Japanista ja Skotlannista. :D Kiitos Jennalle seurasta !


Tää oli osasyy siihen miks lähdin kotiin käymään pääsiäisenä. Iskä siis tosiaan soitti yks päivä mulle ja sano ostaneensa mulle auton. Joo ihan basic... (ööei ?!). Kun saavuin kotiin, tuli iskä maireesti hymyillen mua vastaan, ojensi avaimet ja päätti: "täs sulle tää sun valmistujaislahja". Jahas ettäniin pitää vissiin valmistuakkin tässä_oikeasti_... :D Mut pakko sanoa, mä pidän tästä autosta erittäin paljon !! Yhden aikakauden päättyminen, kun jätin vanhan, peräti mua viis ja puol vuotta palvelleen auton kotiin. Koettiin vaikka ja mitä yhdessä sen kanssa, ja toivotaan että tämänkin kanssa koetaan ! Mulla on yleensä tapana keksiä näille autoille nimiä, mut tälle en jostain syystä saa päähäni mitään nimeä... Mun vanhan auton nimi oli siis Reino. Oisko teillä ehdotuksia ? :D


1. & 2. Käväistiin tuossa pääsiäisen jälkeen Aurlahden rannassa paistattelemassa aurinkoa. Pitihän sitä korkata ekat rantsujädetkin tältä vuodelta samassa, ja perus räpylä meikäläisellä. :D
3. Eilen torstaina lähdin yhden projektimiitin jälkeen vielä töihin, ja perhana tietysti siinä Lohjan päässä vielä päätti se bussi hajota. Siinä sitten venailtiin uutta saapuvaksi, onneks se tuli suht nopeasti niin pääsin perille !

 Räpylää syötiin !


Käytiin yks iltapäivä Jolojen kera testaamassa Lohjan Carnevale Coffee. Oli kyllä erittäin hyvää tuo vadelmajuustokakku plus kaakao, ja erinomainen palvelu ! Ehdottomasti tuun siis uudemmankin kerran tuolla vierailemaan. :)


Tänään sanoin heipat Elämyslahjojen markkinoinnin ja viestinnän harjoittelijan pestille, ja voi vitsit ! Aika meni aivan sairaan nopeasti, ja tää päivä saapui pikemmin kuin odotettiinkaan. Mä opin tuolla todella paljon kaikkea uutta, sekä itsestäni että noista ohjelmista. Yks isokin juttu tuli huomattua: ei se Helsingin liikenne oo niin pelottavaa mitä luulis ! Terkuin landetyttö. :D Ehkä itsevarmemmin osaan nyt liikkuakin tuolla seudulla. Eli voidaan sanoa, että aika kaikenkattavasti asioita tuli opittua. :D Kuten alussa sanoinkin: Helsinki, you served me well. Seuraavaksi Espoo, toivon mukaan palvelee mua yhtä hyvin !

Huhtikuussa ois muutamakin kiva juttu tiedossa, kuten meikäläisen synttärit ! Toivotaan, että tästä kuusta tulee mahtava. :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland