10 random facts about me

20.6.16


1) En muista koska mulla ois viimeks ollu farkut jalassa. Tyyliin ikuisuus sitten, oon mennyt surutta urheilupökissä ja leggingseissä. Näin mukavuudenhaluinen ihminen oon tässä viimeaikoina ollut, eikä edes haittaa meikäläistä. :D

2) Heti kun tänne Espooseen muutin, oon tuijottanut telkusta MTV:tä. Tuolla vanhassa kämpässä oli antenni-tv ja kävin vaihdossakin, niin oon elänyt puoltoista vuotta ilman Teen Momia, Geordie Shorea, Awkwardia ja Catfishiä. What a shame ! Onneks nyt tää asia on jo korjaantunut, ja oon tuijotellu jo ihan kiitettävästi noita ohjelmia...

3) Mä oon huono soittelemaan ihmisille. Ennemmin tykkään laittaa viestiä kuin soitella, mä en tiiä mikä tässä on. Oon tyyliin niin huono ystäväkin, kun en vaan soita. Ja sit jos joku soittaa mulle enkä pysty just silloin vastaamaan, unohdan sen ja havahdun joskus viikon päästä että "AINIIN tää hemmo oli soittanu mulle".

4) Mulla on lähes poikkeuksetta aina hiukset kiinni. Jos ne on auki, ne on tyyliin pisimmillään tunnin verran, kunnes heitän ne kiinni. Ne vaan ärsyttää niin paljon, kun ne tulee tohon naamalle ja on aina tiellä. AINA. Tahdon niin paljon kampaajalle nää leikkauttamaan, inhoon näin pitkää tukkaa. :D Toisaalta väri on just semmonen chilli, ei haittaa vaikka on näin sekaväriset.

5) Unelmoin salaa Australian matkasta. Se on vaan sellainen maa, jossa on vähintään kerran elämässä käytävä. Kuten myös USA.

6) Mulla on kännykkä täynnä screenshotteja erilaisista quoteista, mitä oon bongaillut Instagramista. Niistä saan jotain ihmeellistä voimaa ! Niitä on tosiaan aivan järkyttävästi, luulen että suurin osa kuvista on tyyliin niitä.


7) Poikaystävän ansiosta musta on tullut ihan sushi-fani. Varsinkin Japanissa ollessani tuli syötyä joka päivä sushia, ja sieltä se sitten lähtikin ! Jos saisin päättää, söisin sitä lähes jokaikinen päivä. Onneks monet kamut myös tykkää sushista, joten ruokapaikat on helppo valita. Fuku on paras !

8) Instagramissa mulla on joku pakkomielle seurattavien ja seuraajien välillä, niiden on oltava lähes samat luvut. :D Jos esimerkiks seurattavia on huomattavasti enemmän kuin seuraajia, on mun poistettava joitakin siltä listalta. Kuulostipas tyhmältä heti, kun kirjotin tän ylös !

9) En muista, koska oon viimeksi kunnolla shoppaillut vaatteita itselleni. Oon mennyt vanhoilla hyvillä vaatteilla, enkä oo oikeastaan edes kaivannut mitään uusia juttuja. Tällä hetkellä kyllä viininpunainen bomber-takki ois hankintalistalla, sitä täydellistä etsiessä.

10) En myöskään muista, koska viimeks oon käyttänyt korvakoruja. Onkohan nuo korvareiät enää aukikaan... :D

You Might Also Like

2 comments

  1. Siinä 10 asiaa sun elämästä.
    Osallistu kastehelmi kakkuvadin arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland