Graffitiwalls and camera on sale

21.8.16


Aikamoinen viikko takanapäin. Flunssa iski meikäläiseen, ja olinkin sitten melkein koko viikon sen kourissa. Edelleen tuntuu hippasen hassulta, mutta vika viikko lähtis huomenna töissä, niin aattelin nyt sen takia mennä sinnekin välillä kurkkimaan menoa. Vaikka tuskin ne siellä meikäläistä kaipailee. :D Tässä taas huomaa tän kunnon eron: myyjänä olit lähes korvaamaton, tuolla taas, noh, et niinkään. Että mikä motivaatio ? Mutta ei sen enempää työjutuista. Paitsi, että kävin työhaastattelussa yhteen mielenkiintoiseen työpaikkaan vikoilla voimillani. Toivon mukaan nappaisi, oli just sellasta hommaa mitä tykkäisin tehdä !

Torstaina kävin fyssarilla tossa Espoon Keskuksessa, ja heti ekana kun hän näki mut, sanoi tietävänsä tasan tarkkaan mistä nää mun niskakivut johtuu: mulla on surkea ryhti. Jonka oon tiennyt jo pidemmän aikaa. :D Tässä nyt sitten fyssari alkoi mua kunnolla hoitaa, ja sovittiin ihan säännölliset tapaamisajat. Eli tämä asia saatiin kertaheitolla rullaamaan ! Lisäks poikaystävän isän muuton jäljiltä saatiin tänne kämppään pari laitetta, jotka auttaa tossa yläkropan harjoittamisessa. Pikkuhiljaa jännitysniska lähtee paranemaan, vaikka tosin huimauskohtaukset edelleen jatkuu (normaalia kuulemma).

Kuvat on Marnan käsialaa, kun he Emin kanssa kävivät täällä pyörähtämässä yks päivä. Kyllä sitä vaan kaipaa jotakuta, joka kuvais noita kivoja asuja, mitä oon käyttänyt. Noh, näillä mennään. :D Meikäläisen uus kamerakin saapuu huomenna mulle, vihdoinkin ! Sen vuoksi myyn tätä vanhaani, joka löytyy täältä (kliks). Käykääpäs ostamassa pois, en mä kahta kameraa tarvitse ! Tuossa tulee vielä kaks objektiivia, kameralaukut sekä jalusta mukana. On nähnyt kyllä maailmaa, joten uskollinen ystävä kyseessä. Mä en vaan enää jaksanut raahata tuota mukanani, kun se painaa niin kovasti, ja ostinkin vähän pienemmän yksilön tilalle. Sellanen, joka sopii mun kuvailuille paremmin, kun tälle käyttöä ei hirveästi kertynyt tässä parin vuoden aikana... :D Siitä uudesta lisää ensi viikolla ! Mutta siis sähköpostilla saa laittaa myös tarjouksia tästä myynnissä olevasta Nikon D3100-kamerasta, otan mielelläni vastaan ! Kamera löytyy täältä (kliks). 

Ei tässä muuta, kohti uutta viikkoa ! :)

You Might Also Like

4 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland