I Love Me 2016

27.10.16

 
Skechers-heaven. Löysin jo kivat ittelleni, jotka voisin ostaakin... Tuolta ei raaskinut. :D
Voittajapetaus by Emi ja Heidi!

Käytiin sunnuntaina kavereiden kanssa I love me-messuilla Helsingissä. Olen siis ite ollut noilla messuilla viimeks vuonna 2013, joista löytyy juttua täältä ja täältä. Paljon kaikenlaista löytyi näiltäkin messuilta, ja kierreltiinkin tuolla reilut parisen tuntia. Kuitenkin mun mielestäni näiltä messuilta jäi jotakin puuttumaan, ei niissä oikein ollut sellaista hehkua mitä noissa toisissa silloin joskus. :D

Mun mielestäni oli aiiiivan liikaa niitä kaiken maailman superfoodeja sun muita terveysjuttuja. Itse kun en niistä niinkään välitä (paitsi se raakasuklaa). Hienoa siis, että terveysaiheita oli laajasti ja että siitä on tullut suuri trendi kun kaikki vetävät noita superfoodeja, mutta mä en ite saanut sieltä niin paljoa irti kun ite en pidä niiden mausta. :D Jungle Juice Barista iso plussa!

Harmitti myös se, että se Koru&Kello-osasto oli niin pieni. Just tuolloin 2013 se oli kuitenkin paljon suurempi, kun taas nyt se oli ihan typistetty. Ens vuonna sitä enemmän, ja ehkä tuota terveyspuolta vähän vähempi? Tykkäsin myös siitä, että niitä Viisas Elämä-kirjoja oli myynnissä todella paljon ja laajasti (harmittaa kun en ostanut sieltä ite ollenkaan niitä). Mutta siis kyllä mä silti noista tykkäsin kaiken kaikkiaan, ei huonot! Tällä kertaa ei kyllä edes ilmaisjuttuja lähtenyt matkaan mistään, joka hämmensi vähän. :D Ehkä ens vuonna uudemman kerran!

Messuilut jatkuu, kun tänä viikonloppuna pääsen ekaa kertaa ikinä Ruoka&Viini-messuille! Näitä tuo toinen osapuoli on hehkuttanut mulle todella paljon, joten odotukset on korkealla. :D Viikonloppuun mahtuu myös leffailua Doctor Strangen johdosta, jota mennään katsomaan sunnuntai-iltana.

Kivaa viikonloppua kaikille!

You Might Also Like

2 comments

  1. Kiva postaus! Olin kans la kyseisillä messuilla ja nähtävää kyllä riitti ☺pakko mennä ens vuonna uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maria! Sitä kyllä riitti, pitää itsekin suunnata uudemman kerran ensi vuonna kyseisille messuille. :)

      Poista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland