Christmas Tag

20.12.16

Koska mun joulumieli on jostain syystä hiukan kadoksissa, niin ajattelin tän auttavan sen löytämiseen! Tää on monissa blogeissa jo kiertänytkin, mutta aattelin nyt vuorostani osallistua tähän. :) Tosin mun vastaukset jäi vähän tyngiks kun ei oikein oo mitään erityisiä juttuja jouluna, mitkä toistuis. :D


On joulun aika, mitä luet?
– Oon ollut tässä nyt pari vuotta niin tylsä, että oon lukenut pelkästään koulukirjoja (jep, joulun allakin, menee myös tää joulu samalla lailla koska koulutehtävä tekemättä). :D Olis kyllä kiva lukea jotain hyvää kirjaa pitkästä aikaa, joten suosituksia otetaan vastaan!

Suosikki joululeffa?
– Pakko myöntää, en oo hirveesti muita kattellut kun Lumiukkoa. Lasketaanko se? :D Love Actually on kyllä loistava. ♥

Missä vietät mieluiten juhlapyhät?
– Vietetään tää jouluaatto poikaystävän äidin luona, ja joulupäiväksi mennään Turun suuntaan katsomaan mun porukoita ja sukulaisia. :) Erilainen joulu siis tiedossa!

Lempi joululaulu?
– Antti Tuiskun joululevy on edelleen ihan mahtava!

Milloin avaatte lahjat?
– Noh tänä vuonna oon availlut niitä jo pitkin joulukuuta kun oon niitä saanut kavereilta, mutta yleensä vasta aattona. Enpä mä enää mitään erikoista lahjaa saa, toisin kuin silloin lapsena. :D

Osaatko nimetä kaikki joulupukin porot?
– Petteri Punakuono, riittääkö? :D


Mitä joulun traditiota odotat eniten tänä vuonna?
– Sitä, että kokoonnutaan porukalla syömään kaikkia jouluruokia. :)

Oikea vai feikki joulukuusi?
– Oikeassa kuusessa on sitä kunnon fiilistä, mutta meidän kotikotona piti vaihtaa feikkiin koska meiän kissa kävi pallovarkaissa aina öisin. :D Eli meillä on ollut feikki ja on edelleen.

Kaikkien aikojen suosikkisi jouluherkuista?
– No se joulukinkku! Ei oo joulu mitään ilman sitä.

Rehellisesti: onko lahjojen antaminen vai niiden saaminen parempaa?
– Tässä muutamien vuosien saatossa oon huomannut, että se lahjojen antaminen on kivempaa. Se on vaan niin kivaa nähdä, kun toinen ilahtuu aidosti saadessaan jotain toivomaansa. :)

Oudoin saamasi lahja?
– Hmm, en oikeestaan osaa sanoa. Eipä kai ole siis. :D

Millainen lahjojen paketoija olet?
– Wanna know a secret? En paketoi lahjoja ollenkaan, vaan yleensä laitan ne vaan lahjakasseihin. Oon kyllä laiskistunut ihan hirveesti vuosien saatossa, joskus vielä jaksoin panostaakin. :D

Miltä perinteinen joulupaitasi näyttää?
– Ei mulla oo mitään perinteistä joulupaitaa, vaan ihan randomisti yleensä meen sillä mikä eteen osuu. :D Tänä jouluna on vähän eri meininki, kun mennään molempien porukoille kyläilemään, niin pitää panostaa vähän enemmän kuin pelkästään niihin lökäreihin.


Ihanin joulumuistosi lapsuudesta?

– Aattona tuli pukki, joulupäivänä syötiin mamman ja pappan tykönä ja tapaninpäivänä oltiin edesmenneen mummin ja pappan luona. Rakkaita muistoja. ♥ Janiin, se kun serkku esitti joulupukkia, ehkä huonoin pukki ikinä! :D

Oletko koskaan tehnyt piparkakkutaloa?
– Tänä vuonna ihkaekaa kertaa, ja noh ehkä ens vuonna panostan vähän paremmin siihen. :D

Suosikkipuuhasi joululomalla?
– Jouluruoan syöminen ja ajan viettäminen läheisten ihmisten kanssa. :)

On jouluaatto, mitä lasissasi on?
– Glögiä tai viiniä!

Jos voisit ostaa ainoastaan yhden lahjan tänä vuonna, kuka sen saisi?
– Haluisin jakaa sen kaikkien läheisten kanssa, ostaisin varmaan herkkukorin niin kaikki saisivat osansa siitä. :)

Mitkä värit tekevät joulusi?
– Punainen ja hopea.

Mistä jouluperinteistä et pidä tai mitkä skippaat vuosittain?
– Hmm, noh meillä ei hirveesti mitään perinteitä enää ole mitä skipata. :D

Oletko viettänyt joulua muualla, kuin kotimaassasi?
– En ole ikinä viettänyt, enkä kyllä välttämättä haluaiskaan.

On jouluaterian aika, mitä lautasellasi on?
– Kinkkua, graavilohta, rosollia, erilaisia laatikoita, perunoita, lihapullia, salaattia...

Valkoiset vai värikkäät jouluvalot?
– Valkoiset, mä vi-haan värikkäitä! Etenkin ne tummansiniset valot puistattaa mua.

Mikä on jouluherkkujen suosikkisi?
– Pakko sanoo tähän kliseisesti Pandan juhlapöydän konvehdit. :D

Kummasta pidät enemmän, jouluaatosta vai joulupäivästä?
– Aatosta varmaan, kun silloin on se tietty tunnelma ja tulee ne parhaimmat sarjat (Lumiukko ja Joulupukin Kuumalinja).

Kuva- vai suklaajoulukalenteri?
– Mulla on ollut tänä vuonna raaputuskalenteri ja joku kirkon kuvakalenteri, kyllä on aikuisuus iskenyt vasten kasvoja kun ei edes suklaajoulukalenteria tullut hommattua kun yleensä ainakin yks sellanen on taloudessa. :D

Kuulutko pikkujoulukansaan?
– En oikeastaan.

Onko teillä jo joulufiilis korkealla? :) 

Instagram - Hemppe              Twitter - Hemppee             Snapchat - Hemppe             Pinterest - Hemppe

Trying to lift my Christmas mood! :D

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland