Ystäväkirja

4.4.17

Nimeni on... Henna Emilia Valonen

Jotkut tosin kutsuvat minua... Hemppe, Henu, Hömppä, Hönö, Hendu, Valopää... Rakkaalla lapsella on monta nimeä. :D

Olen syntynyt... Nousiaisissa vuonna 1992. Jep, 25 nurkan takana...

Pienenä olin varma, että minusta tulee... Ratsastuksenohjaaja. Luki muuten suurimmassa osassa ystäväkirjoista AINA. Heppatyttö_92 paikalla! Eijuma hävettää kyllä myöntää, mut luki myös välillä hesetyttö, en oikeestaan ees tiiä mistä se yhtäkkiä on pompannut. :D Meillä oli Nousteella Hese jossa porukka hengaili, niin ehkä sieltä...

Kolme parasta piirrettä minussa on... Huumorintaju, tarmokkuus sekä herkkyys.

Lähitulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu... Mun synttäripäivä lähestyy, joten silloin vois vaikka vähän bilettää. Lisäks ois kiva nähdä muutamia kavereita pitkästä aikaa, ja vähän sosialisoitua. Tuntuu, että oon vaan nyhvännyt kotona neljän seinän sisällä. :D

Harrastan... Tällä hetkellä kaikki harrastukset on vähän jääneet valitettavasti... Mutta joogaan epäsäännöllisen säännöllisesti ja käyn lenkillä. Lisäks tietty valokuvauksen ja tän blogin pitämisen voi lukee tähän.


Suosikkikaupunkini on... Turku, Tampere, Edinburgh, Paisley. En osannut valita vain yhtä!

Kaupunki tai maa jossa haluaisin käydä... Kroatia, Dubai, Praha, Venetsia, Milano, Pariisi, Berliini, NY... Mulla on vaikka ja mitä vielä nähtävänä, kun oon tosi vähän reissannut!

Suosikkibiisini tällä hetkellä on... Pakko paljastaa jotakin: en oo pitkään aikaan kunnolla kuunnellut ollenkaan musiikkia. Viime viikolla avasin ekaa kertaa pitkästä aikaa Spotifyn, ja aloin kartoittamaan taas biisilistoja. :D Tykkään siitä Kygon uudesta biisistä (olikohan sen nimi joku It Ain't Me tms.)

Suosikiravintolani & annos on... Friends & Brgrs, ja se heidän oma burgeriateria. En oo varmaan missään syönyt niin hyvää burgeria kuin siellä, suuri suositus tälle paikalle!

Suosikkijuomani on... Jungle Juice Barin Killer Bee.

Suosikkisarjani on... En oikein seuraa mitään sarjoja tällä hetkellä, ei vaan oikein jaksa. :D Greyn Anatomiaa katson pelkästään, joten sanotaan se!

Suosikkikosmetiikkatuotteeni on… Lumenen Bright Now BB-voide. Jo vuodesta 2014!

Suosikkisovellukseni on... Instagram ja Twitter.


Paras tapa tuhlata 50euroa? Yleensä mä säästäisin tuon summan ja laittaisin vaikka asp-tilille (oon pihi). Mut jos se ois pakko tuhlata, niin ostaisin yhdet kivat lenkkarit.

Mitä pakkaat matkalle mukaan? Aivan liikaa kaikkea turhaa. :D Kunhan on passi, hammasharja, puhelin ja lompakko mukana niin kaikki on hyvin!

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? Siivoon tai järjestelen paikkoja, poikaystävä kiroo kun tavarat vaihtaa tiuhaan tahtiin järjestystä.. :D Usein myös selaan Youtubea.

Viimeisin sisustusostoksesi? Ikeasta tuli ostettua tollanen Kallax-hylly.

Viimeisin Whatsapp-viesti? "Kyl se siitä kohta xS"

Bravuurini keittiössä? Makaronilaatikko.

Perjantai-illan herkutteluiksi ostan kaupasta... Suklaata, suklaata ja suklaata! Mun ei-niin-salainen paheeni. :D Toinen on jäätelö.

Viimeisin ostokseni? Taisin ostaa kindermunia. Pääsiäinen on jo ovella!

Ajoissa vai myöhässä? Aina ehdottomasti ajoissa! Inhoan itse yli kaiken myöhästelyä, ja olenkin aina joka paikassa ajoissa. Ellei sitten bussit oo myöhässä... :D

Instagram - Hemppe              Twitter - Hemppee             Snapchat - Hemppe             Pinterest - Hemppe

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland